onsdag 25 december 2013

Dead end

Helgens största gapskratt – mesta fniss-breakout – kom, när en god vän till mig försökte summera min singelstatus:

- Förr, när du var mer uppkäftig, mer ”” hela tiden och rapp i kommentarerna – då kändes du som ”en av grabbarna”. Då fyllde du ut rummet du kom in i, och alla killar kollade på dig. Då fick man vara rädd för konkurrensen.”

Nu - när jag inte längre har ”bitet i kommentarerna” och inte är ”” utan mest ”Av” – då är jag inte längre ”en av grabbarna” och syns inte i rummet jag kommer in i. Nu behöver ingen vara rädd för konkurrensen.

Vänta nu: Om killar gillar ”en av grabbarna” – då är ju killar by default homosexuella?

Så nu när jag sitter här, ganska ordinärt kvinnlig – då finns det ingen ”vanlig” man som vill ha mig, för enligt ovan redovisade tankar är ju alla ”vanliga” killar bögar. Typ.

Shit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar